Facebook Reklam Modelleri Nelerdir

facebook reklam modelleri nelerdir

facebook reklam modelleri nelerdir

Facebook reklamları sayesinde firmalar Facebook üzerinden ürün ve hizmetlerinin satışını ve reklamını yaparken aynı zamanda marka imajlarını da oluştururlar. Facebook reklam modelleri genellikle ziyaretçileri internet sitelerine yönlendirme amacıyla uygulanır. Özellikle e-ticaret siteleri tarafından kullanılan Clicks to Website yöntemi internet sitesindeki geri dönüşüm oranını da artırmaya yarar.

İnternet sitesindeki geri dönüşüm oranlarının artabilmesi için ise kullanıcıların haber bültenlerine aboneliği sağlanmalıdır ve bu yöntem üzerinden satış ya da üyelik işlemleri gerçekleştirilmelidir. Facebook reklam modellerinde tercih edilecek olan görsel boyutları da tamamen farklı olabilir.

Gönderilerin ön plana çıkmasını sağlayan reklam modellerinde amaç paylaşılan gönderilere yorum, beğeni ve paylaşım kazandırılmasıdır. Sayfaların tanıtımının yapıldığı Facebook reklam modeli ise Facebook sayfasındaki beğeni sayısının artmasını sağlar.

Uygulamanızın yüklenmesini sağlayan reklam modeli ile uygulamanızı duyurabilir, tanıtabilir ve yüklenmesini sağlayabilirsiniz. İşletmenizin yakınlarındaki kişilere eriştiğiniz reklam modeli ise etkinliğinize katılım oranları artırabilir. Yakınlarınızdaki kişilerin geri dönüşüm oranlarınızı yükseltebilmesini de sağlayabilirsiniz.

Facebook Reklam Yöneticisi Nedir?

Instagram, Facebook ve Audience Network için reklam yayınlamak istediğiniz zaman Facebook Reklam Yöneticisi kullanırsınız. Bu araç sayesinde reklamlarınızı yönetebilir ve performans analizi yapabilirsiniz.

Her seviyeden reklam verecek kişilere uygun olarak tasarlanan bu araç mobil uygulamalar üzerinden de takip edebileceğiniz bir uygulamalıdır. Anlık olarak tüm reklamlarınızı ve kampanyalarınızı yönetebilir ve gerçek zamanlı anlık raporlar sayesinde reklam stratejilerinizi geliştirmeye başlayabilirsiniz.

Facebook Reklam Ölçüsü Nedir?

Facebook reklam bölümlerinde yer alan Facebook reklam ölçüleri ve karakter kullanımları reklamların türüne göre değişkenlik gösterebilmektedir. Mobil haber kaynakları, masaüstü haber kaynakları ve sağ sütunda yer alan ölçüler farklı alanlarda gösterilir.

Reklamı verme amacınıza uygun olan görsel boyutunu seçerken tamamen özenli davranmanız gerekir. Reklamlarınızdan daha iyi bir verim almak istiyorsanız çok iyi şekilde görüntülenebilmesini sağlamalısınız. Bu sebeple, Facebook reklam ölçülerine dikkat etmelisiniz.

Facebook reklam örneklerini inceleyerek sizler de farklı reklamlardan ilham alabilir, ürün ve hizmetlerinizin hedef kitleye ne şekilde tanıtılması gerektiği hakkında ipuçları alabilirsiniz. Ancak Facebook’ta başarılı reklam stratejileri geliştirmek istiyorsanız işinizi şansa bırakmak yerine profesyonel kişiler ile çalışmalısınız.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.