Google AdWords Toplu Düzenleme Araçlarını Başlattı

Google_AdWords.svg

 

Google, Google + için AdWords konsolunda yeni bir toplu düzenleme özelliği sunduğunu açıkladı. Yeni araç, ayarlarınızı kampanyalarınız arasında daha verimli bir şekilde güncellemenizi sağlıyor.

Kötü açılış sayfaları, özellikle de mobil cihazlarda, dönüşümleri öldürebilir. Kullanıcılar istenen bilgileri bulamazsa veya kullanıcı deneyimi çok hantal veya yavaşsa, hemen çıkma oranları yüksektir. Mobil cihazlardaki en büyük problemlerinden biri uyumluluk ve bu kullanıcı deneyimlerini zorlaştırıyor. Google AdWords birçok teknoloji firmasının geri planda kaldığı bu alanda oldukça önemli bir özelliği gündeme getirdi.

Mobil Dostu Uygulama Google Adwords

Google, reklam verenlerinin mobil uygulama performanslarını artırmalarına yardımcı olabilmek için yeni “Landing Pages – Açılış Sayfaları” aracını bir süre önce Google Marketing Next etkinliğinde duyurmuştu. Reklam verenler, bundan sonra sitelerinin mobil uyumluluğu ile ilgili detaylarını Adwords panelinden görebilecekler. Önümüzdeki birkaç hafta içerisinde yayına alınacak bu panelde şu özellikler bulunuyor.

  • Belirli bir konumu hedefleyen kampanyalar için filtreleme
  • Birden fazla kampanyayı yeni hedeflenmiş bir konumla güncelleme
  • Dil, kampanya bitiş tarihleri ve reklam rotasyonu gibi diğer ayarlar

Bu aracı bulmak için AdWords hesabınıza giderek, üst kısımdaki “Kampanyalar” sekmesini tıklayın ve ardından “Ayarlar” alt sekmesini tıklayın. Değiştirmek istediğiniz kampanyaların yanındaki kutuyu işaretleyeceksiniz ve “Düzenle” menüsünden değiştirmek istediğiniz özelliği seçin. Görüntülenen kutuda, değişikliklerinizi belirtin ve “Değişiklik yap” seçeneğini tıklayın.

Landing Pages sekmesi, en fazla tıklama/etkileşim alan sayfalarını listeleyecek ve bu sayfalara yapılan tıklamaların ne kadar tıklama oranı olduğunu gösterecek. Reklamverenler anahtar kelime düzeyine kadar açılış sayfası testleri oluşturabilir ve tüketici anketlerini yeniden pazarlama listelerine dağıtabilir. Kısacası online ticaret yapan girişimciler, bu sayfada yer alan oranlara göre hangi sayfaların değiştirilmesi ya da geliştirilmesi gerektiğine karar verebilecek.

Optimize Entegrasyonu

Optimize entegrasyonu ile reklamverenler, hemen çıkma oranları, dönüşüm oranları ve mobil cihazlara uygunluk hakkında veri edinebilir. Belirli kampanyalara, reklam gruplarına veya anahtar kelimeler için özel açılış sayfaları oluşturabilir ve test edebilir.  Optimize test ve kişiselleştirme çözümü, Google Analytics ile bağlantılı olarak kullanıcıların, geliştirici kaynaklarını kullanmaya veya HTML’yi düzenlemek zorunda kalmadan sayfa öğelerini sürükleyip görsel bir düzenleyiciye bırakabilmelerine pratiklik kazandırıyor.

Açılış sayfasında yeni Google AdWords arayüzünde açılış sayfası raporu bölümü bu yılın sonuna kadar herkese açık olacak şekilde birçok reklam verene sunulacak.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.