Kategori Arşivleri: Blog

Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Google ve Yandex Reklam: Daha Çok Aramada Çıkmak Neden Önemli?

google ve yandex reklam daha çok aramada çıkmak neden önemli

Google ve Yandex günümüzde en fazla kullanılan arama motorları arasında yer almaktadır. Bu arama motorlarındaki sonuçlarda daha fazla yer aldığınız zaman dönüşüm oranlarınızın artmasını da sağlayabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizi geniş kitlelere yaymak istiyorsanız ve mevcut hedef kitlenize de ürün ve hizmetleriniz ile ilgili bilgiler vermek istiyorsanız, arama sonuçlarında daha fazla çıkmanız gerekmektedir. Reklam sonuçlarında daha […]

Google Reklamlarında Arama Terimleri ve Negatif Kelime Analizi

google reklam arama terimleri ve negatif anahtar kelime analizi

Google reklamlarında bulunan arama terimleri raporu reklamlarınıza tıklayan ve görüntüleyen kullanıcıların reklamları görmeden ve tıklamadan once hangi arama terimlerini kullanarak size ulaştığını gösterir. Arama terimleri raporu aracından yararlandığınız zaman düşük performanslı olan kelimeleri negative anahtar kelime olarak belirleyebilirsiniz. Bu sayede reklam performansınızı artırabilir ve bütçenizi de daha verimli olarak kullanabilirsiniz. Negatif olarak belirlenmiş anahtar kelimeleriniz, […]

Google Reklam Paralel İzleme: Nedir?

2018 yılında ilk defa ismi duyulan paralel takip sistemi, 30 Ekim 2018 tarihinde Google’ın sessiz sedasız yaptığı bir hamle ile bütün hesaplarda kullanılabilir hale getirilmişti. Mobil internet sitelerinin hızının iyileştirilmesinde büyük bir etki yaratabilen bu yeni sistem Google AdWords tarafından geliştirilen bir sistemdir. Sistem kullanıldığı zaman AdWords arka planında takip işlemini gerçekleştirebilmeniz mümkün olabilmektedir. Paralel […]

Google Reklam: Dönüşümü Artıracak 5 Öneri

google reklam dönüşümü artıracak 5 öneri

İşletmelerin dijital platformlarda yer almasını istemesindeki temel hedef pazarladıkları ürün veya hizmetlerin satışlarını artırmak ve satış hacmini büyütmektir. Ancak dijital platformlarda dönüşüm oranlarının yükseltilebilmesi için bazı önemli detaylara da dikkat edilmesi gerekir. Peki dönüşüm oranlarınızı artırabilmek için neler yapmanız gerekmektedir? Kalite Puanı Yükseltmek Google AdWords, arama ağı kampanyalarında ilgisiz aramalar ile reklamlarınızın tetiklenerek bütçenizin gereksiz […]

Facebook Reklam: Etkileşimi Artıran 5 Öneri

facebook reklam etkileşimini artıracak 5 yöntem

Facebook reklamlarınız ile ürün veya hizmetlerinizi başarılı bir şekilde tanıtmak istiyorsanız, etkileşim oranlarınızı artırmanız gerekir. Etkileşim oranlarının artabilmesi için ise bazı detaylara dikkat etmeniz gerekmektedir. Facebook içeriklerinize yorum, beğeni, paylaşım ve tıklanma gelmesi demek daha verimli reklamlar kurgulamanız demektir. Açıklama Kısmını Kısa Tutun Facebook üzerinde reklam yayınlamak istiyorsanız reklamınız ile ilişkili olan açıklamaları mümkün olduğu […]