Blog

Hashtag Nedir En Etkili Nasıl Kullanılır?

Hashtag, “#” sembolü ile kullanılan sözcük ve boşluksuz şekilde yazılan söz öbekleri olarak adlandırılmaktadır. Hashtagler, kullanıcıların ilgi duydukları ve alakalı oldukları konulardaki içeriklerini ön plana çıkartabilmesini ve başkaları tarafından paylaşılan bu içerikleri görebilmesini sağlar. Facebook’ta da kullanılan hashtagler Instagram ve Twitter’da daha etkili bir şekilde kullanılabilmektedir. Hashtaglerin gruplar tarafından da […]

Devamı

 
Google, Seyahat Sitelerini Zora Sokacak Özelliklerini Duyurdu

Google’ın uzun süredir bir arama motorunun sunduklarından daha fazlasını tüketicileriyle buluşturması büyük bir dikkat çekiyor. Medyadan seyahat sektörüne kadar pek çok farklı şirketin bu durumdan hoşnut olmaması da gündeme sık sık geliyor. Teknolojinin dev isimleri arasında yer alan Google, endüstrideki şirketlere sağladığı reklam modelleri ile gelirini artırırken, aynı zamanda arama […]

Devamı

 
Google, Arama Sonuçlarını Artırılmış Gerçeklik ile Göstermeye Başlayacak

Google çok yakın bir zaman içerisinde arama sonuçlarına üç boyutlu artırılmış gerçeklik (AR) modelleri ekleyeceğini duyurdu. Bu özellik sayesinde internet üzerinden alışveriş yaparken bir çift ayakkabıyı gerçek dünyada görebilecek ya da oturma odanızda bir köpek balığı animasyonu görebileceksiniz. Şirket, I/O 2019 açılış toplantısında sergilediği bu yeni özellik ile milyonlarca kişinin […]

Devamı

 
E-Ticaret Blogunuzu Geliştirecek İpuçları

E-ticaret dünyasında başarılı olabilmek için blog sayfaları yaratmak artık isteğinize bağlı olmaktan öteye de geçmiş durumdadır. Adeta bir zorunluluk halini alan blog sayfaları web sitenizin ilgi çekici ve bilgilendirici içerikler ile donatılmasını sağlamaktadır. Bu durum arama motorları tarafından da sitenizin değerli gözükmesini sağlamaktadır. E-ticaret işletmelerinin blog sayfalarını oluşturması, pazarlama ve […]

Devamı

 
2019’un Dikkat Çeken Pazarlama Kanalları

Tanıtımını yapacağınız ürün veya hizmetler için içerikler oluşturmanız, pazarlamacılar için işin en keyifli alanları arasında yer almaktadır. Ürün ve hizmeti değerlendirirsiniz ve onu hedef kitlenize en iyi şekilde nasıl tanıtabileceğinizi düşünürsünüz. Ancak pazarlamacılar için içeriği ve tasarımı belirlemek başlı başına yeterli değildir. İçeriğin kendisi kadar dağıtımını yaparken de dikkat edilmesi […]

Devamı