Yandex Reklam Verme İşlemi

Yandex Reklam Verme İşlemi

Yandex Reklam Verme İşlemi

Dünya genelindeki en ünlü arama motorları arasında yer alan Yandex, Rusya’nın en fazla kullanılan arama motorudur. 2011 yılından beri Türkiye’de de faaliyetlerini başlatan Yandex, ülkemizde de en aktif şekilde kullanılan arama motorları arasındadır. Yandex, popülerliği sebebiyle reklam verilebilecek olan platformlar arasındadır. Yandex reklamları verildiği zaman hedef kitlenize başarılı bir şekilde ulaşmayı da sağlayabilirsiniz.

Yandex özellikle reklam bütçesi kısıtlı olan ve yeni reklam kampanyaları geliştirmek isteyen kişiler için uygun olan arama motorları arasında bulunmaktadır. Yandex reklam fiyatlarının optimum maliyet ile verilebilmesi pek çok markanın ürün ve hizmetlerini bu platformda yayınlamasına sebep olmaktadır.

Yandex reklamları gösterildiği zaman ve kullanıcılar reklamlarınıza tıkladığı zaman reklam fiyatları ayrı olarak belirlenir ve ödemeler başlatılır. Tıklanmayan reklamlarınız için ise Yandex tarafından sizlerden herhangi bir ücret talep edilmez. Bir reklama ne kadar tıklanacağı önceden tam olarak bilinemediği için ise Yandex reklamları için net bir bütçe belirtilemez.

Yandex Reklam Ağının Özellikleri Neler?

Son yıllarda Yandex reklam ağı büyük bir ilgi görmeye başlamış durumdadır. Bunun sebepleri arasında reklamın ne kadar kişiye ulaştığına dair verileri net bir şekilde vermesi bulunmaktadır. İstediğiniz zaman reklam yayındayken ufak tefek ayarları da değiştirebilmeniz Yandex reklamlarının en büyük avantajları arasındadır.

Kullanıcıların kolay bir şekilde Yandex için uyumlu reklamlar hazırlayabilmesi ve yayına alabilmesi de Yandex reklam ağının en belirgin ve ilgi çekici özellikleri arasındadır. Reklam türünün belirlenmesinin ardından görsellerin belirlenmesi ve sonrasında doğru şekilde yayına alınması hedef kitlenize ulaşabilmenizi sağlar.

Mobil Optimizasyon Önemli mi?

Reklam gösterimleri için ise Yandex tarafından belirlenen bazı koşullar vardır. Bunlar arasında en önemlisi anahtar sözcük gruplarının oluşturulmasıdır. Daha sonra otomatik hedefleme ve hedef kitle seçimi koşullarının da belirlenmesi gerekir. Mobil bir reklam yayınlamayı düşünüyorsanız kullanıcıların ilgisini mobil platformda çekebilmek için mobil optimizasyonunuzu da yapmanız gerekir.

Hazır şablonlar şeklinde de sunulan Yandex reklamlarından daha etkili sonuçlar elde edebilmek için şablonları geliştirmeniz ya da kendinize özel yeni şablonlar tasarlamanız gerekebilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.