Editör:Sentilyon

YouTube Reklam: Nasıl Verilir?

Ürün veya hizmetleriniz ile ilgili YouTube platformunda reklam vermek istiyorsanız sizler için hazırladığımız aşağıda yer alan maddelere uymanız yeterlidir. Video öncesi görüntülü reklamlar için hazırlanan başlangıç sayfasına giriş yapmanız gerekmektedir. Giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan “Başlayın” butonuna tıklayın. Karşınıza gelen sayfada video reklam alanındaki YouTube’da video öncesi […]

Devamı

 
İnstagram Video Reklam: Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Instagram platformundaki video reklamları ile başarıya ulaşmak gibi hedefleriniz var ise bu noktada dikkat etmeniz gereken bazı detaylar da bulunuyor. Instagram platformu için reklam stratejileri geliştirmek istediğiniz zaman ve bu stratejileri video tabanlı olarak geliştirmek istediğiniz zaman kullanıcılara bilgi vermeniz, harekete geçirmeniz ve profilinizi incelemeleri konusunda başarılı olmanız gerekiyor. Kullanıcı […]

Devamı

 
İnstagram Hikaye Reklam: Nasıl Verilir?

Dijital pazarlama açısından son derece önemli bir yere sahip olan Instagram, uzun süredir hikayeler özelliği ile de dikkat çekiyor. Milyonlarca kullanıcısı olan Instagram platformunda hikaye reklamı vermek istiyorsanız, bazı noktalara dikkat etmeniz gerekebilir. Hikaye reklamları vermek istediğiniz zaman ilk olarak reklam boyutlarına uygun görseller ayarlamanız gerekiyor. Instagram hikaye reklamları için […]

Devamı

 
Google ve Yandex Reklam: Daha Çok Aramada Çıkmak Neden Önemli?

Google ve Yandex günümüzde en fazla kullanılan arama motorları arasında yer almaktadır. Bu arama motorlarındaki sonuçlarda daha fazla yer aldığınız zaman dönüşüm oranlarınızın artmasını da sağlayabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizi geniş kitlelere yaymak istiyorsanız ve mevcut hedef kitlenize de ürün ve hizmetleriniz ile ilgili bilgiler vermek istiyorsanız, arama sonuçlarında daha fazla […]

Devamı

 
Google Reklamlarında Arama Terimleri ve Negatif Kelime Analizi

Google reklamlarında bulunan arama terimleri raporu reklamlarınıza tıklayan ve görüntüleyen kullanıcıların reklamları görmeden ve tıklamadan once hangi arama terimlerini kullanarak size ulaştığını gösterir. Arama terimleri raporu aracından yararlandığınız zaman düşük performanslı olan kelimeleri negative anahtar kelime olarak belirleyebilirsiniz. Bu sayede reklam performansınızı artırabilir ve bütçenizi de daha verimli olarak kullanabilirsiniz. […]

Devamı