Editör:Sentilyon

E-Ticaret Blogunuzu Geliştirecek İpuçları

E-ticaret dünyasında başarılı olabilmek için blog sayfaları yaratmak artık isteğinize bağlı olmaktan öteye de geçmiş durumdadır. Adeta bir zorunluluk halini alan blog sayfaları web sitenizin ilgi çekici ve bilgilendirici içerikler ile donatılmasını sağlamaktadır. Bu durum arama motorları tarafından da sitenizin değerli gözükmesini sağlamaktadır. E-ticaret işletmelerinin blog sayfalarını oluşturması, pazarlama ve […]

Devamı

 
2019’un Dikkat Çeken Pazarlama Kanalları

Tanıtımını yapacağınız ürün veya hizmetler için içerikler oluşturmanız, pazarlamacılar için işin en keyifli alanları arasında yer almaktadır. Ürün ve hizmeti değerlendirirsiniz ve onu hedef kitlenize en iyi şekilde nasıl tanıtabileceğinizi düşünürsünüz. Ancak pazarlamacılar için içeriği ve tasarımı belirlemek başlı başına yeterli değildir. İçeriğin kendisi kadar dağıtımını yaparken de dikkat edilmesi […]

Devamı

 
Instagram Paylaşımları için Nasıl Panorama Carousel Oluşturulur?

Birden fazla fotoğrafı, tek bir fotoğraf gibi bir araya getirmek isterseniz Panorama Carousel formatını kullanabilirsiniz. Panorama Carousel formatına sık sık Swipegram adı altında rastlamış olabilirsiniz. Bu formatı oluşturmak ve bu formata uygun paylaşımlar yapabilmek için takip etmeniz gereken adımları sizlerle paylaşıyoruz. Swipegram adı verilen Instagram’da yer alan Panorama Carousel fotoğrafları, […]

Devamı

 
Açılış Sayfasının Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır?

Bir ürünü ya da hizmeti tanıtabilmek için açılış sayfası oluşturmak son derece kolaydır. Ancak oluşturulan bu açılış sayfasındaki dönüşüm oranları artırmak bir hayli zor olabilir. Açılış sayfalarının hedef kitlenin özelliklerine hitap edebilmesi, dikkatini çekebilmesi ve onları ilgilendirebilecek içeriklere sahip olması gerekmektedir. Açılış sayfasındaki dönüşüm oranlarını nasıl artırabileceğinizi merak ediyorsanız kullanıcı […]

Devamı

 
google reklam konumunuz ne kadar önemli

Markalar kendi reklamlarının, sürekli olarak en üstte konumlandırılmasını isterler. Ürün ve hizmetleriyle ilgili alakalı kullanıcıların reklamlarının tıklanmasını isteyen markalar bu tür sebeplerden dolayı Google aramalarında en üst sıralarda yer almak için çalışmalar sergilerler. Google’da en üst sıralarda yer almak için ise en önemli etken tıklama başı teklifleridir. En düşük maliyet […]

Devamı