Facebook’ un Yerel İşletmelere Yaklaşım Politikası

facebook yerel işletmeleri

facebook yerel işletmeleri

Facebook sosyal paylaşım platformu kendisini birçok farklı alanda geliştirmeye, yeni özellikleri sunmaya ya da özellikleri güncellemeye devam ediyor. Birçok farklı proje üzerinde çalışan Facebook kuşanıcılarına daha fazla olanak tanımanın yanı sıra onarlın bu platformu daha fazla kullanmalarını ve sayfada daha uzun kalmalarını sağlayacak olan yenilikleri ekliyor. Videolar ile ilgili güncellemeler, Wi -fi Bul özelliği ile bedava internet noktalarına erişim, TV tarzı diziler gibi çok sayıda farklı alanda proje gelişini görebilirsiniz.

Dünyanın teknoloji devi arasında yer alan Google yerel aramalar üzerinde hâkimiyeti sağlamış olmasının yanı sıra Facebook platformunun da bu tacı elinden alma gayreti olduğu da düşünülebilir. Kendisini yerel bir arama motoru gibi konumlandırmayı planlayan Facebook aynı zamanda yerel işletmeler ile ilgili olarak da platformunda birçok farklı yenilik ve güncellemeye imzasını attı.

Yerel işletmelere Yönelik Yapılan Çalışmalar

Yerel işletmelere yönelik olarak yapılan çalışmalar arasında ilk sırada konumların etkin kullanımı yer alıyor. Konumlar üzerinde yapılan iyileştirmeler ile ilgili olarak gelişmelere imzasını atan Facebook, kullanıcılara konum odaklı sonuçlar sunarak alan içinde yer alan işletmelere yönelimi sağlıyor. Yerel işletmelerin hakkımda sayfasının yanı sıra asa sayfasına da konum ve harita ekleyen Facebook, kullanıcıların ilgi alanlarının yanı sıra konumlarına göre de bilgi vermeye başladı.

facebook yerel işletmeler politikası

Konuma göre kullanıcılar için sunulan yakındaki yerler uygulaması ile hem kullanıcılar hem de yerel işletmeler için son derece ideal bir uygulama oldu. Yakında bulunana tüm imkanları aynı sayfada görmenin yanı sıra türlerine göre de sınıflandırılarak sunulabiliyor. Yakındaki yerler uygulamasında aynı zamanda bu alanları Facebook’ un kaydet özelliğinden faydalanarak kayıt ederek sonradan değerlendirmenizde mümkün.

Check-in özelliği sayesinde yeni konumunuzu algılayan platform aynı zamanda tüm yakın çevredeki arkadaşlarınızın konumunu ve yakın alan içinde yer alan tüm işletmeler hakkında bilgi almanızı sağlıyor. Bu özelliği ile beraber özellikle şehri yeni ziyaret eden kişilerin işletmeler hakkında bilgi sahibi olması ve burayı ziyaret etmeleri olasılığı da artıyor.

Facebook Arama Sonucunda İşletmenin Yer Alması İçin Ne Yapılmalı?

Facebook arama sonucunda işletmenin yer alması için konumu güncel tutmanın yanı sıra sayfada boşluğun yer almaması da son derece önemlidir. Aynı zamanda sayfanın sunmuş olduğu randevu al, şimdi ziyaret et, şimdi ara gibi özellikleri de tanımlamanız önemlidir. İşletme sayfanız üzerinde mekânınızı tanımlayan kategori alanının yanı sıra hakkımızda alanını da tamamlamanız gerekir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.