Facebook Reklam ve Sayfa Ölçümlerine Yeni Özelikler Ekledi

facebook reklam

facebook reklam

Facebook kullanıcıların sayfa ve reklam istatistik kanalında daha iyi performans almalarına destek olacak olan yeni özellikler ekleniyor. Her geçen gün artan takipçi sayısı ile devamlılığını sürdüren Facebook, aynı zamanda sayfa ve reklam istatistiklerinin de milyonu aşan kullanıcı ağına sahip olan sosyal paylaşım platformu, iyileştirilmesine yönelik olarak yepyeni özellikleri sunmaya devam ediyor.

Reklam Yenilikleri Eklendi

Reklam yenilikleri arasında yer alan birçok farklı özelliği kullanıcıları ile paylaşan Facebook yakın zamanda içinde bazı metrikleri devreye alması da bekleniyor. “Landing page view“ metriksini de devreye yakın zaman içinde alması beklenen Facebook’ un aynı zamanda bu metrik ile kullanıcı davranışlarının ölçümlenmesi sağlanacak olan bir yeniliğe imza atacak.

Reklam sonrasında tıklanan link ya da sayfanın açılması süresinde yaşanan kullanıcı davranışlarının öğrenilmesini sağlayacak olan bu metrik aynı zamanda reklam paneli için “Pre impression activity breakdown“ metriki ile beraber işletme ya da reklam verenlerin ziyaretçinin yeni bir kullanıcı mı yoksa mevcut olan ziyaretçi mi olduğunu anlamalarını da sağlanacak.
Birçok reklam uygulamasından çok daha yararlı olacağı düşünülen “Pre impression activity breakdown“ metriki özellikle kullanıcılara sunulacak olan ürün tavsiye alanlarında başarı kazandıracağı düşünülüyor. “Pre impression activity breakdown“ metrikte önümüzdeki haftalar içinde kullanılamaya başlanacak.

google reklam yenilikleri

Facebook Sayfalarına Eklenecek Olan Yeni Özellikler

Facebook sayfaları birçok markanın yanı sıra çoğu takipçi tarafından da kullanılan bir platform olup bu alan içinde kullanıcılar giriş yapılan tüm sayfalarda sayfayı beğen özelliğini tıklamadan sadece takip edebilme özelliğini de kullanabiliyor. Bu sayede sayfa hakkında her daim bilgi alıp paylaşımlarını da görebiliyor. Ayrıca kullanıcılar sayfaya giriş yapmadan da sayfa hakkında bilgi alınabilmekte.

Bu gibi kullanıcı odaklı olan özellikleri dikkatte alınarak, facebook sayfa özellikleri içersinde kullanıcılara da yeni özellikler sunuldu. Böylelikle kaç kişinin sayfayı takip ettiğini ya da kaç kişinin takibi bıraktığını görebilmenin yanı sıra takibin nereden olduğunu, sponsorlu yollar ile mi sayfa girişi yapıldığı yoksa organik yollar ile mi takipçiye ulaşıldığına kadar birçok bilgiyi alabilmeleri sağlanacak. “Previews“ yeniliği ile birlikte ise takipçilerin sayfa bilgilerinize nasıl ulaştığını da öğrenilebilecek.
Sayfayı ziyaret etmeden kaç kişinin sayfa hakkında bilgi edindiği de bu metrik uygulaması sayesinde öğrenilecek olan yenilik oluyor. Önümüzdeki haftalar içinde metriklerinin uygulanmaya başlanması bekleniyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.