Facebook Messenger Müşteri Sohbet Eklentisi ve Küçük İşletme Trendleri

Facebook Messenger Müşteri Sohbet Eklentisi ve Küçük İşletme Trendleri

Facebook Messenger Müşteri Sohbet Eklentisi ve Küçük İşletme Trendleri

Facebook, işletmelerin Messenger’ı kendi web sitelerine entegre edebilmelerini sağlayan Facebook Messenger platformu için yeni bir özellik geliştirdi. Yeni Facebook Messenger özelliği olan Müşteri Sohbet Eklentisi, küçük işletmelerin Messenger’ı web sitelerine entegre etmesine olanak sağlıyor!

Facebook, global olarak işletmelere iletişimlerini etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış Messenger özelliklerini sunmaya devam ediyor. 7 Kasım 2017’de Facebook’un Messenger 2.2 platformu bazı önceden müşteri katılım araçlarıyla piyasaya çıktı. Facebook son olarak, Facebook Messenger Platformunu kullanan, web sitenizin ziyaretçilerinin web sitenizde doğrudan (Facebook sayfası) sohbet etmesini sağlayabilecek yeni müşteri sohbet eklentisini kapalı beta sürümünde ilan etti. 2 Yollu Facebook Messenger Müşteri Sohbet Eklentisi, pazardaki diğer sohbet eklentilerini aşmak için bu en son teknolojiyi kullanarak geliştirildi.

Facebook Messenger Müşteri Sohbet Eklentisi Nasıl Kullanılıyor?

Messenger ilk kez ticari web siteleri için kullanılabilir hale geldiğinde, Facebook kullanıcıları sayfa sahiplerine mesaj verebilir ve web sitesi sahipleri buna cevap verebilir. Müşteriniz Facebook hesabına giriş yaparsa, daha fazla kimlik doğrulama yapmadan sohbete başlayabilirler. Şimdi, sayfa sahipleri, sayfalarında yorum yaptığı herkese açık veya gizli olarak yanıt verebilir. Gizlilik seviyelerini kontrol altında tutmak için işletmeler fanların e-posta adreslerini indiremez veya kullanıcılar ile ayrı bir sohbet başlatamazlar.

Müşteri Sohbet eklentisi, insanlar telefon, tablet, masaüstü veya diğer cihazlardan Facebook Messenger’a erişebildiğinden, işletmelere mobil tüketiciler tarafından erişilebilir olmalarını kolaylaştırıyor. Bu yeni eklenti, farklı müşterilerle işletmelerin sohbet geçmişini kayıt altında tutmalarını da sağlıyor. Eklenti, internet üzerinden ödemeler ve diğer mevcut Messenger özelliklerini de destekliyor.

Küçük İşletmeler için Büyük Fırsat

Bugünün müşterileri, işletmelerin çevrimiçi olarak erişebilmesini bekliyor ve bu iletişim şartlarını belirlemek istiyorlar. Bu nedenle işletmeler, mümkün olduğunca kesintisiz iletişim kuracakları müşterileri karşılamalıdır. Bu özelliğin eklenmesi, işletmelerin satış veya müşteri hizmetleri amacıyla gerçek zamanlı olarak müşterilerle sohbet etmenin basit bir yolunu bulması anlamına geliyor. Ayrıca, bu iletişimleri, ihtiyacınız olan içerik ve ekstra özellikler sağlayan tek bir merkezi platformdan yönetebilirsiniz.

Facebook Messenger Müşteri Sohbet eklentisi şu anda Adore Me, Air France, Mermaid, Total Activation gibi seçkin iş ortaklarıyla kapalı beta sürümündedir, ancak şirket, bu özelliği daha fazla işletme kullanıcılarına açmayı planlıyor. Bu özellik, her işin müşteri tabanını ve satış sayısını artırmak için kullanabileceği kesinlikle en hızlı ve etkili yoldur. İşletmeler için nasıl ortaya çıktığı ve ilk aktörlerin en iyi performansı nasıl sağladığını görmek ilginç olacak.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.