Kategori Arşivleri: Blog

Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Yenilikçi İçerik Pazarlama Stratejileri

İçerik geliştirmek belirli bir stratejiyi zorunlu kılan çalışmalar arasında yer alır. Geliştirilen stratejinin çalışmanın başından sonuna dek korunması da önem arz eden bir diğer husustur. Hedefinizin ne olduğuna bağlı olarak geliştireceğiniz taktik de farklı olabilir. Fakat taktiğinizin ana hedeften uzaklaşmadan belirlenmesi gerekir. O ana hedefler 3 başlıkta özetlenebilir:   Hedef kitlenin dikkatini çekmek Potansiyel müşteri […]

Pek Bilinmeyen Google Özellikleri

Google her yaşımızda hayatımızın içindeydi bizde Google’ın içindeydik aslında. Öğrenim hayatımızda ödevlerimize yardımcı olmasından SEO dünyasına adım attığımız ilk adımdan itibaren ise profesyonel hayatımızda bizim bir eşimiz olması Google’ın ne derece bir öneme sahip olduğu hepimiz açısından çok net. Arama, tarama, sorular, cevaplar her zaman Google’a danıştık peki bu Google’a sorduk mu sen başka ne […]

Google 1 Temmuz’a Hızla Hazırlanıyor

1972 yılında itibaren Dünya üzerinde birçok değişme oluyor. Bu değişmelerden birisi de dünyanın dönüş hızının her gün saniyenin 2 binde biri yavaşlıyor. Bu değişim çok küçük gibi olsa da belirli yıllarda saatlere 1 saniyelik bir ekleme yapılmaktadır. IERS ( International Earth Rotation Service ) tarafından yapılan açıklama ile Haziran 30 itibari ile saatlerimize 1 saniyelik […]

E-Ticarette Başarıya Giden Yol

eticaret sektöründe başarının sırrı

Yıllar önce sanal dünya henüz hayatımızı kuşatmamış, baş döndüren hızıyla zamanı bile geride bırakmamışken ticarette başarılı olmanın birkaç yolu vardı. Bu yolları seçenler, kabarık müşteri listelerine her geçen yıl yenilerini ekler, sapa yollara yönelenler ise mevcut müşterilerini dahi rakiplerine kaptırırdı. Bu taktikler; sokağın köşe başında dükkan, bol miktarda ürün çeşidi ve sıcacık bir tebessümdü. Peki, […]

Youtube Pazarlama Sırları

youtube pazarlama

Ticareti yönlendiren bazı sektörler vardır, bu sektörler lokomotif olarak adlandırılır ve gelişimin en önemli parçasıdır. Reel pazarda inşaat nasıl Türkiye’nin lokomotifi haline gelmişse; online pazarda e-ticaret de sektörün lokomotifi haline geldi diyebiliriz. Online pazarda ürün satışı, buna olan talebin giderek yükselmesi ve kullanıcılardan gelen geri dönüşlerin pozitif yönde olması; diğer birçok markayı da internet sektöründe […]