Blog

SEO için İdeal İçerik Uzunluğu Ne Kadar Olmalı?

İçerik üreticilerinin üzerinde en fazla tartıştığı konulardan birisi de ideal içerik uzunlukları oluyor. SEO için ideal içerik uzunluğunu aslında bir iki cümle veya sayı ile anlatabilmek pek mümkün değildir. Burada dikkat edilmesi gereken pek çok farklı değişken konu yer almaktadır. İçerik uzunluğundaki en önemli olan detay hedef kitlenizin kimlerden oluştuğu […]

Devamı

 
Landing Page Optimizasyonu için 3 Tavsiye

Açılış sayfaları (Landing Page) dijital pazarlamanın en önemli detayları arasında yer almaktadır. Açılış sayfaları sayesinde müşterileriniz ile ilgili teklifler oluşturabilir ve iletişim sayfalarınızı bu sayfalar üzerinden yönlendirebilirsiniz. Açılış sayfalarını oluştururken başlıklarınızı ne şekilde kullandığınız, müşterilerinize nasıl bir tasarım sunduğunuz ve sayfanızdaki deneyim de son derece önemlidir. Başarılı bir açılış sayfası […]

Devamı

 
Hashtag Nedir En Etkili Nasıl Kullanılır?

Hashtag, “#” sembolü ile kullanılan sözcük ve boşluksuz şekilde yazılan söz öbekleri olarak adlandırılmaktadır. Hashtagler, kullanıcıların ilgi duydukları ve alakalı oldukları konulardaki içeriklerini ön plana çıkartabilmesini ve başkaları tarafından paylaşılan bu içerikleri görebilmesini sağlar. Facebook’ta da kullanılan hashtagler Instagram ve Twitter’da daha etkili bir şekilde kullanılabilmektedir. Hashtaglerin gruplar tarafından da […]

Devamı

 
Google, Seyahat Sitelerini Zora Sokacak Özelliklerini Duyurdu

Google’ın uzun süredir bir arama motorunun sunduklarından daha fazlasını tüketicileriyle buluşturması büyük bir dikkat çekiyor. Medyadan seyahat sektörüne kadar pek çok farklı şirketin bu durumdan hoşnut olmaması da gündeme sık sık geliyor. Teknolojinin dev isimleri arasında yer alan Google, endüstrideki şirketlere sağladığı reklam modelleri ile gelirini artırırken, aynı zamanda arama […]

Devamı

 
Google, Arama Sonuçlarını Artırılmış Gerçeklik ile Göstermeye Başlayacak

Google çok yakın bir zaman içerisinde arama sonuçlarına üç boyutlu artırılmış gerçeklik (AR) modelleri ekleyeceğini duyurdu. Bu özellik sayesinde internet üzerinden alışveriş yaparken bir çift ayakkabıyı gerçek dünyada görebilecek ya da oturma odanızda bir köpek balığı animasyonu görebileceksiniz. Şirket, I/O 2019 açılış toplantısında sergilediği bu yeni özellik ile milyonlarca kişinin […]

Devamı